Data e postimit: 2014-11-26 23:05:05
Lexime: 14033
hartimi i nje teksti informues :lajm,ankesse.ftese
Lloji: Ese informuese
Tema: jeta ime
Autori: jurgen thermija
Shkolla: shaqe mazreku
Klasa: 6b
Qyteti: durres
E-mail: j.thermija@live.com


Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa leje ,per gjelberimminetj.

Vepra te ngjashme
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: samanta · Lloji: Tekst argumentues · Tema: shoqeria
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme ...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...




Komentet e fundit!

Emri: denada
Email: denadatoci@gmail.com
Komenti: Po kot b .me kot skaa.ku e ke esen ktu ti

Emri: 5y6
Email: rrupi.tupi@hotmail.com
Komenti: / koti fare

Emri: Adela Sula
Email: serxho.12@outlook.com
Komenti: .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com